Wednesday, April 24, 2013

song : to My.Munchkin

pernah dgr lagu

Liyana Jasmay berjudul

JUJUR

if not.. juz click d link below :)


Im tottaly fall in love wif dis song
bila dgr je lagu ni. me akn terbygkan My.Munchkin

so im decided to make dis song as His ringtone
bila dia call me. or watsapp me
lagu ni akn kedengaran

sweet!

-dia ni manusia yg paling ssh nak bgn. 
suh kejut kol 2 but end up at 5 o'clock-

dia busy. always busy. for this second peluang
i prefer to be calm n tidak mendesak
biar takdir terukir sendri

jgn terlalu mengharap. if  we r not meant to be
i will fall for d second time
dats is d scariest part of my love story

so lexlex dah.
mungkin jg aku masih lost dlm relationship ni
masih keliru btul or tidak tindakan ni
hehehe
just follow d flow

bergembira di atas kedukaan seseorang
itu bukan aku
i will try my best to make people around me feel happy
kerna aku berbintang ARIES


-AAA.kadang kala ak terasa.........-

No comments:

Post a Comment